koszyk
Witamy na stronie serwisu Dom Bianco Sp. z o.o.
Od ponad 15 lat nasi technicy zajmują się naprawami sprzętu AGD.

Zapraszamy do skorzystania z uproszczonego systemu zgłoszeń usterek gwarancyjnych. W tym celu przygotowaliśmy oparty na wielu liniach, centralny, ogólnopolski numer zgłoszeniowy oraz adres e-mail. Koszt połączenia telefonicznego - zgodnie z taryfą operatora. Aby zgłosić usterkę w okresie gwarancji należy zadzwonić w dni robocze w godzinach od 09.00 do 17.00 na telefon (22) 1110008, lub wysyłać e-mail na adres serwis@dombianco.com.pl. Zgłoszenia można dokonać wypełniając formularz zgłoszeniowy na dole niniejszej strony.

Oprócz opisu usterki w zgłoszeniu należy podać: typ, model urządzenia, numer seryjny, datę zakupu, nazwisko zgłaszającego, adres a także dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail) niezbędne do dalszego kontaktu z Użytkownikiem. Użytkownik otrzyma potwierdzenie zgłoszenia naprawy wraz z numerem zgłoszenia, oraz informacje dotyczące dalszego postępowania. Jeśli urządzenie wymagać będzie naprawy warsztatowej – zostanie odebrane od Użytkownika przez firmę kurierską, a po naprawie - dostarczone nieodpłatnie pod wskazany adres.

Dla Państwa wygody współpracujemy z siecią doświadczonych punktów serwisowych w całej Polsce. Punkty te dysponują wykwalifikowanymi technikami, środkami transportu i zapasem części zamiennych. We współpracy z naszą firmą serwisy te będą realizować zgłoszone od nas naprawy gwarancyjne. W zakresie napraw pogwarancyjnych zapraszamy do nas , lub bezpośredniego kontaktu z wybranym przez Państwa autoryzowanym serwisem naprawczym.

Wyślij do nas zapytanie

E-mail

Informacje prawne

Więcej

Zgłoś usterkę

Więcej